"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Нұресіл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Нуресиль отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

химия пәнінен ашық сабақ

09.02.2017

Химия пәннен ашық сабақ 8-сынып

Сабақтың тақырыбы: Судың құрамы, қасиеттері, қолданылуы, табиғаттағы су

Мақсаты: Су қасиеттері мен реакция теңдеулерін   дұрысжазуға  үйрету.

Әдіс-тәсілдері: Ынтымақтастық атмосферасы.Сыныпты топқа бөлу(реттік сан бойынша)

Ойқозғау.

1- топқа Сутек ХЭ және жай зат

2- топқа Сутектің изотоптары

3- топқа Сутек бинарлы қосылыстар

4- топқа Сутектің қолданылуы

Бірлескен оқу

Су адам өмірінде.

Судың құрамы (қасиеттері)

Ластанған су түрлері.

Табиғаттағы су (қолданылуы).

«ЖИГСО» әдісін

пайдалану,сыни ойлау.

АКТ. «Заттардың суда

әрекеттесуі» зертханалық тәжірибе.

Сергіту сәті

Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту . сұрақ-жауап (жабық,ашық); 

Топтардан  жаңа тақырып бойынша

сұрақтар қою.

Үй жұмысы « іздеген жетер мұратқа»Су-өмір су- байлық

Рефлексия. Бүгінгі әсерім. ( Сурет салу.)

Мұғалім үшін оқу нәтижесі Тақырыпты толық

меңгерту

Сабақтан туындаған негізгі идеялар Оқушылардың білімдеріне сүйену

Күтілетін нәтиже Өткен материалды пысықтай

алады.

Ойын толықжеткізе алады.

Терминдердің мағынасын аша алады

Химиялық реакция теңдеуін жаза алады

Мұғалімнің іс- әрекеті

І Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу.Түсті стикер арқылы топқа бөлу

ІІ Өткен тақырыпты пысықтау.Әр топқа төмендегідей

сұрақтар беріледі. Сұрақтарға топтар өз жауаптарын айтады.

1)Сутек ХЭ және жай зат

2) Сутектің изотоптары

3) Сутек бинарлы қосылыстар

4)Сутектің қолданылуы

ІІІ Жаңа сабақ.Төмендегі тақырыпшаларды мұғалім әр топқа

береді.

1)Су адам өмірінде.

2)Судың құрамы (қасиеттері)

3)Ластанған су түрлері.

4)Табиғаттағы су (қолданылуы)  оқушылар  топта талдап, сосын «ЖИГСО» әдісін  пайдалану

арқылы мәтінмен жұмысты түсті маркермен плакатқа түсіреді және оны қорғайды.

АКТ «Заттардың суда

әрекеттесуі» зертханалық тәжірибені интер белсенді тақтанның көмегімен

оқушыларға көрсету. 

Сергіту сәті

IV Сабақты бекіту.

 Оқушыларға сұрақтар

беріледі?

1)Сусыз тіршілік жоқ дегенді мысалдармен түсіндіріңдер?

2)Ауызсу қалай тазартылады?

3)Қоршаған ортаны қорғау заңына сәйкес қандай іс шаралар

атқарылуда?

4)Қоршаған ортаны, суды,ауаны, ластанудан сақтаудың

қандай тиімді тәсілдерін ұсынар едіңдер? Әр топ жауаптарын айтады.

Үй жұмысы « іздеген жетер мұратқа»Су-өмір су- байлық шағын эссе жазу

V Бағалау

VI Рефлексия. Бүгінгі әсерім. ( Сурет салу.)

 

 

Просмотров: 424


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст