"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Нұресіл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Нуресиль отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ

17.11.2017

 

Тақырыбы: Мамандықтар

Мектеп/МДҰ:

 

 

әлемінде

 

 

 

 

 

 

 

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

 

 

 

 

 

 

Сынып/топ:

Қатысқандар саны:

Болмағандар:

 

 

 

 

 

ҰОҚ-ның оқытылу

0.1.3.1. Еңбектің маңызын және адам

 

 

мақсаты:

өміріндегі барлық мамандықтардың қажеттігін

 

 

 

түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер:

 

 

 

Мамандық иелерінің еңбегі мен қызметтері

 

 

 

туралы түсінеді.

 

 

 

 

 

 

 

Көпшілік тәрбиеленушілер:

 

 

 

Мамандықтардың адам өміріндегі қажеттігін

 

 

 

түсінеді.

 

 

 

 

 

 

 

Кейбір тәрбиеленушілер:

 

 

 

Мамандықтардың қажеттігін, қарым-

 

 

 

қатынасын бағалау, құрметпен қарауды

 

 

 

түсінеді.

 

 

Тілдік мақсат

 

 

 

Тәрбиеленушілер:

 

 

 

Адам өміріндегі барлық мамандықтардың

 

 

 

түрлерін талқылап және дәлелдейді. «Кім

 

 

 

болам?» деген сұрақа жауап береді.

 

 

 

Көптілділік:

 

 

 

Дәрігер – врач – doctor; аспаз – повар – cook,

 

 

 

сатушы – продавец – seller

 

 

 

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері.

 

 

 

Аспаз, дәрігер, сатушы.

 

 

 

Пікір алмасу сұрақтары.

 

 

 

Мамандықтардың айырмашылығы мен

 

 

 

ұқсастықтары неде?

 

 

 

«Мамандық» сөзі нені білдіреді?

 

 

 

Басқа қандай сөзге ауыстыруға болады?

 

 

 

Неге адамдар жұмыс істейді? Ең маңыздысы

 

 

 

қандай мамандық?

 

 

 

Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді?

 

 

Өткен ҰОҚ-дан алған білімі

 

 

 

Барлық мамандықтардың қажеттігін түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстары

 

 

 

 


 

18


І. Дұрыс әсерлі көңіл

(Ұ) Шаттық шеңбері

Музыкалық әуен.

 

күй орнату.

Қуан, шаттан, алақай!

 

 

0–2 мин

Қуанатын күн келді.

 

 

Қайырлы күн!

 

 

 

Қайырлы таң!

 

 

 

Күліп шықты күн бүгін.

 

 

 

 

 

 

ІІ. Өмірлік тәжірибені

(Ұ) Сұрақ-жауап әдісі арқылы ҰОҚ-ның

 

 

маңыздандыру.

тақырыбы анықталады.

 

 

Мақсатты болжам.

– Біз бүгін мамандық иелері туралы

 

 

3–5 мин

әңгімелесеміз.

 

 

 

Мектепке келгенде сендерді ең бірінші кім

 

 

 

қарсы алды? (Мұғалім).

 

 

 

Мұғалім туралы айтып беріңдерші.

Педагогтің суреті.

 

 

Кез келген адам мұғалім немесе инженер бола

 

 

 

 

 

ала ма?

 

 

 

– Жоқ. Мұғалім болу үшін мұғалімнің оқуын,

 

 

 

инженер болу үшін инженердің, аспаз болу

 

 

 

үшін аспаздың оқуын оқу керек.

 

 

 

– Мамандық алу үшін еңбектеніп оқу керек.

 

 

 

(Ұ) «Сөзді тап!» ойыны: педагог өлең

 

 

 

оқиды. Бірақ бір сөзді тастап кетеді. Оны

 

 

 

тәрбиеленушілер табады:

 

 

 

Гүл өсірсең терлеп

 

 

 

Мұның аты – ... . (Балалар хормен «еңбек» деп

 

 

 

айтады).

 

 

 

Кесте терсең зерлеп

 

 

 

Мұның аты – ... .

 

 

 

Өзекті сұрақ:

 

 

 

– Көз алдыларыңа елестете аласыңдар ма: егер

 

 

 

адамдар жұмысқа бармаса, онда не болады?

 

 

 

(Аспаз жұмысқа шықпаса, тамақ болмайды.

 

 

 

Құрылысшы жұмысқа шықпаса, үй салынбай

 

 

 

қалады. Мұғалім мектепке келмесе, ҰОҚ

 

 

 

жүрмей қалады).

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ-ның ортасы

(ПТ) Педагог тәрбиеленушілерге:

 

 

ІІІ. Тақырып бойынша

Мамандық дегеніміз – адамның еңбек

 

 

жұмыс

қызметінің түрі. Мамандық таңдау да мектеп

 

 

6–28 мин

қабырғасынан басталады. Сондықтан бүгін

Интерактивтік тақта,

 

 

өзіміз қалаған мамандық туралы өз ойымызды

мамандықтар бейнеленген

 

 

айтамыз.

үлгі суреттер.

 

 

Дәрігер – емдейді;

 

 

 

мұғалім – білім береді, тәрбиелейді;

 

 

 

техниканы программалаушы жұмысы

 

 

 

компьютермен байланысты;

 

 

 

аспаз – ас пісіреді, тәрбиеші – тәрбие береді т.б.

 

 

 

(ПТ) Сөздік жұмысын жүргізу

 

 

 

Көптілділік:

 

 

 

Дәрігер – врач – doctor; аспаз – повар – cook,

Аудиотаспа.

 

 

сатушы – продавец – seller

 

 

 

Таспадан тыңдайды немесе педагог айтады,

 

 

 

осыдан кейін балалар бірнеше рет жеке және

 

 

 

хормен қайталайды.

 

 

 

«Мамандықтар әлемінде» тақырыбындағы

 

 

 

балалар күндерінде болашақта өздерінің

 

 

 

қандай маман иесі болғысы келетіні жөнінде

 

 

 

әңгімелерін, ойларын ортаға салады.

 

 

 


19


 

(Ұ, Т, Ө) «Қай маман иесі екенін тап!»

Ойындар жинағы,

 

ойыны.

карточкалар.

 

Ойын шарты: балалар карточканы алып,онда

 

 

бейнеленген мамандық иелері туралы әңгімелеп

 

 

береді.

 

 

Басқа да сұрақтар қоя отырып, мамандық иелері

Суреттер.

 

туралы ақпараттарды толықтыра отырып,

 

 

кез келген мамандық иесіне құрметпен қарау

Әліппе-дәптер.

 

керектегін түсіндіру.

 

 

(Ө) Балалар сурет бойынша болжап айтады.

 

 

(Ө, Т) Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-тапсырма.

 

 

Жұппен жұмыс.Мамандықтарды ата.Қай

Әліппе-дәптер, жұмбақтар

 

мамандық маңызды? Қорытынды жаса.

жинағы.

 

2-тапсырма: Жұмбақтарды шеш.

 

 

(Ұ) Педагог тәрбиеленушілерге жұмбақ

 

 

жасырады.

 

 

Жұмбақтардың шешуі: мұғалім,дәрігер,

 

 

тігінші, шегарашы, ғарышкер, полиция.

 

 

3-тапсырма: Педагог Айсұлудан көмек

 

 

сұрайды және суретте қандай мамандық иелері

 

 

бейнеленгенін анықтап беруді сұрайды. Әр

 

 

мамандық иелерін жұмысына қажетті құрал-

 

 

жабдықпен сызық арқылы қосу.

 

 

Айсұлудан көмек сұрайды: «Кімге не керек?»

 

 

Жұмыс істеу үшін кімге не керек?

 

 

Мұғалімге не керек? (Бор, кітап)

 

 

(Ұ) Сергіту сәті:

 

 

– Саусағым, қайда болдың?

 

 

Балалармен не істедің?

Ойындар жинағы.

 

– Бір баламен жүгірдім,

 

 

Бір баламен биледім,

 

 

Бір баламен қыдырдым,

 

 

Бір баламен ойнадым,

 

 

Бір баламен секірдім,

 

 

Достарымды жинаймын,

 

 

Ойынды бастаймын!

 

 

4-тапсырма: «Кім боламын?» ойыны

 

 

«Кім боламын?» деген сұраққа жауап береді.

 

 

(Тәрбиеленушілер болашақта кім болғысы

 

 

келетіндерін айтады).

 

 

«Дәрігер», «Дүкен» ойындары.Педагог

 

 

тәрбиеленушілерді сюжетті-рөлге ойындарды

 

 

өзара рөлдерге бөліп алып ойнатады.

 

 

 

 

ІV. ҰОҚ

(Ө) Рефлексиялық бағалау:өз жұмысыңды

Әліппе-дәптер,

қорытындысы.

бағалап қорыту.

түрлі түсті қарындаштар.

Рефлексиялық түзету.

Балалардан допты кез келген түсті

 

28–30 мин

қарындашпен бояуын сұраңыз:

 

 

• ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;

 

 

• түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары

 

 

қарындашпен;

 

 

• бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере ала-

 

 

мын – жасыл қарындашпен.

 

 

 

 

Просмотров: 428


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст