"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Нұресіл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Нуресиль отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Магниттік мектептерге физика пәнінен сабақ

06.02.2018

Пәні: физика

 

Сабақтың аты

§44.Электр тізбектері. Өткізгіштерді тізбектей

және параллель жалғау

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

А) Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау  жайлы мағлұмат беру

Ә) Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауды  күнделікті

өмірде және  өндірістерде, есептер шығаруда  қолдана білуге  үйрету

Б) Топта    бағалай  білуге баулу

Күтілетін нәтиже

А) Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау  жайлы

мағлұмат алады

Ә) Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауды  күнделікті

өмірде және

 Б) өндірістерде, есептер шығаруда   қолдана  білуге үйренеді

В) Топта    бағалай алатын болады

 Негізгі  идеялар

Ток көзі және оның

полюстерін қосатын өткізгіш тұйық электр тізбегін жасайды.

Электр құрылғыларын қосу.Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу

оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады:

U=U1+U2+U3+…

I1=I2=I3=…

R=R1+R2+R3+…

Электр құрылғыларын параллель

қосу.

Өткізгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады.

                                                      

I=I1+I2+I3+…      U1=U2=U3=…     1/R=1/R1+1/R2+1/R3+…

Тапсырмалар

 

Топтық  жұмыс

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»   

Жұптық жұмыс

 

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

 

І.Ұйымдастыру (2 минут)

1.1.   Сәлемдесу

1.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

1.3.   Түгелдеу

1.4. Топқа бөлу (1,2,3,4 сандары  арқылы 4  топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)

 

Жауаптары

Р/с

Сұрақ

Жауап

1

Кернеудің өлшем бірлігі

Вольт

2

Электр тогы  ұғымын физикаға енгізген ғалым

Андре Мари Ампер

3

Ом    мен өлшенетін шама

Кедергі

4

 I=U/R       Бұл формула нені   білдіреді.

Ом заңы

5

Ток  күшін өлшейтін  құрал 

Амперметр

6

Электр зарядтарын

тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы

Электр тогы

7

Өткізгіштің ұштарындағы кернеуді өлшеуге арналған құрал

Вольтметр

8

Меншікті кедергісі бар электр тізбегінің элементі

Резистор

9

Электр тізбегіндегі токты немесе кернеуді реттеуге арналған аспап

Реостат

10

ρ= RS/l Бұл формула нені білдіреді

Меншікті кедергі

Сызба бойынша электр тізбегін жинау.

Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт  сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс

төмендегідей жоспармен жүреді:   

          Берілген мәтінді оқып,

топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы  жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын

жүргізеді.                                                                                                                         

                               

   Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

ІІІ. Топтық жұмыс  (15 минут)

 

20-жаттығу

1. 94-суретте тізбектей жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы  берілген. Кедергісі    R1=36Ом өткізгіштегі кернеудің төмендеуі  U1=9В.

 Кедергісі       R2=64Ом  болатын өткізгіштің кернеуін және олардың ұштарындағы кернеу 120 В болғандағы өткізгіштің     R3   кедергісін анықтаңдар.

 

 2. 95-суретте  параллель жалғанған екі өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі R1=44Ом өткізгіш арқылы I1=5А  ток өтеді.  I2=0,8А ток өткендегі өткізгіштің  R2 кедергісін анықтаңдар.

20 Ом және 30 Ом болатын екі резистор кернеуі 24 В электр тізбегіне

  1. жалғанған. Тізбекке екі резисторды тізбектей және параллель жалғағандағы
  2. ток күші қандай?
  3. Шеберханадағы электр сымдарына
  4. әрқайсысының кедергілері 120 Ом-ға 5 шам 
  5. параллель жалғанған. Осы тізбектегі кернеу 220 В болса, онда бүкіл
  6. сым бойынан өтетін токтың жұмысын анықтаңдар.

 

ІV. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (15 минут)

1

Білу

Параллель және тізбектей  жалғау дегеніміз не?

 

 

2

Түсіну

Параллель және тізбектей  жалғау  формуласын  жаз?

 

 

3

Қолдану

Мектеп бөлмесінің электр лампаларының жалғануына

 мысал келтір?

 

 

 

4

Талдау

Параллель және тізбектей  жалғау

түрлерін салыстыр?

 

 

5

Жинақтау

Өткізгіштен 0,40 А ток өткенде өткізгіштің ұштарындағы кернеу 8,0 В

болды. Өткізгіштің кедергісі неге тең?

 

6

Бағалау

Параллель және тізбектей  жалғауды білудің

маңызы қаншалықты?

 

 

 

V. Үш тілді еркін меңгерейік

1.Электр тізбегі.  Электрическая цепь. Electrical circuit

2.  Ом заңы. Закон Ома.   Ohm’s low

3. Ток күші.    Сила тока. Amperage

4. Кернеу.   Напряжение.  Voltage

5. Электр өткізгіштер. Электро проводники.   Electro conductors

6. Электр кедергісі.  Электрическое сопротивление.  Elektrical resistance

  ҮІ.  Жұптық жұмыс. Балама тест орындау (иә, жоқ) (5 минут)

 

1. Өткізгіштерді тізбектей қосқан кезде тоқ күштері бірдей болады.

2. Ток күшін өлшейтін құралды вольтметр деп атайды.

3. Өткізгіштерді параллель қосқан кезде кернеу оның жеке бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына

тең болады..

4. R= R1+R2+……Rn  өткізгіштерді параллель қосу формуласы

5. Меншікті кедергінің өлшем бірлігі вольт .

6. Тізбек бойымен өтетін токқа өткізгіштің кедергі жасау қасиетін  сипаттайтын шаманы кедергі деп атайды.

7. Кедергінің өлшем бірлігі ампер

8. Электр тізбегі екі бөліктен тұрады

9. Ток күшінің кернеу мен кедергіге тәуелділік заңын А.Ампер ашты

10. Электр қозғаушы күшінің өлшем бірлігі вольт Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.         

ҮІ.  Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)

 

Кейінгі тапсырмалар  

20-ж. № 2

Кейінгі оқу

§41 Өткізгіштерді

тізбектей және параллель қосу.

 

Просмотров: 774


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст