Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні Жолдвай Ж |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңтақырыбы |
Квадат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
8.2.2.1Квадраттеңдеудіңанықтамасынбілу; 8.2.2.2Квадраттеңдеулердіңтүрлерінажырату; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Квадрат теңдеудің анықтамасын білу, квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату. Оқушылардың басым бөлігі: Толымсыз квадрат теңдеулерді шығару. Кейбір оқушылар:Теңдеулерді түрлендіру арқылы ах2+bх+с=0теңдеу түріне келтіру және олардың коэффициенттерін атау.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
Оқушы: -квадрат теңдеу анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады; -теңдеулерді түрлендіру арқылы теңдеу ах2+bх+с=0түріне келтіреді және олардың коэффициенттерін атайды. - толымсыз квадрат теңдеулерді шығарады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Тілдік мақсаттар: толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажыратуда тақырып бойынша лексика және терминологияны сауатты түрде қолданады Бөлім бойынша лексика және терминология: Теңдеу, теңдеудің түбір, квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу; теңдеукоэффициенттері; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Квадат теңдеу деп ...; ах2+bх+с=0 түріндегі теңдеу...;толымсыз квадрат теңдеу деп ...; егер бірінші коэффициенті ...; егер екінші коэффициенті...; квадрат теңдеудің түбірі деп...;х2+pх+q=0 түріндегі теңдеу...; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Жалпығабірдейеңбекқоғамы. Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік .Осы қундылықтарды топта жұмыс жасағанда оқушылар бойына сіңірте алу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
«Аудан», «шаршы», «қабырғасына» байланыстытапсырмада геометриямен байлаысы көрініс табады;
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Теңдеу және теңдеудің түбірін, сызықтық теңдеуді,теңдеуді шешу дегеніміз не?Қысқашакөбейтуформулалары. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру: 1.Сәлемдесу. 2.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.(Бір-біріне сәттілік тілейді) 3.Топқа өткен тақырыптармен байланыстырып түрлі теңдеулер беріліп сол теңдеулердің шешімдері бойынша бөлінеді(топтың аттары бір таңбалы жұп сандар. «2»; «4»; «6»; «8») (2х=16; x+8=16; 3x+5=23; 5x=36; = 1; x + 4 = 6; 2x = 8; 6x+1=25) 4.Сабақтың мақсатын тұжырымда «Қайталау оқу айнасы» 1. Шаршы қабырғасының ұзындығы a см, оның ауданының S қабырғасына тəуелділігін формуламен жаз жəне кестені толтыр.
ҚБ: мадақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақты менгеру
1-тапсырма «Ойлан – топтас- бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады. Әр топқа тапсырмалар беру 1. Квадрат теңдеу анықтамасы 2. Келтірілген квадрат теңдеу 3. Толымсызквадраттеңдеу 4.Толымсыз квадат теңдеуге мысалдар келтіру
ҚБ : «Қосу , алу, қызықты» бірін- бірі бағалау 2 тапсырма(жеке тапсырма)
ҚБ: «Әткеншек» әдісін қолданып оқушылар бірінің тапсырмасын екіншісі бағалайды 3 тапсырма. «Ойынды жалғастыр» белсенді әдісін қолданамын,себебі алдыңғы білімді бекіте отырып,тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым. №6.3. А денгей 1.(2х-3)(х+3)-х(2-х)=0: 2х2+6х-3х-9-2х+х2=0; 3х2+х-9=0; Жауабы: 3х2+х-9=0. а=3; b=1.
2. (4х-5)(2х+1)-3х(3-2х)=0; 8х-10х+4х-5-9х+6х2=0; 6х2-7х-5=0; Жауабы: 6х2-7х-5=0; коэффициенттері а=6;b=-7. В денгей 3. (2-3x)(5x-3)-x(2-x)=3-12x2 10x2-6-15x2+9x-2x+x2=3-12x2 10x2-6-15x2+9x-2x+x2-3+12x2=08x2+7x-9=0 Жауабы: 8x2+7x-9=0; a=8; b=7. С денгей 4. (1-2x)(2x-4)-3(2-x)=3-9x2 2x- 4- 4x2+8x-6+3x-3+9x2=0 5x2+13x-13=0 Жауабы: 5x2+13x-13=0; a=5; b=13.
ҚБ: Есепты шығарған оқушыларды смайликтермен бағалау. 4тапсырма «Кім жылдам» әдісін қолдану арқылы оқушылардың шапшаңдыққа баулу. № 6.6 Тапсырма барлык оқушыларға беріледі 1. х2-5х=0; 2). -7х2+1,8х=0; 3).х2-25=0; x(x-5)=0; -х(7х-1,8)=0; х2=25; x1=0; -х1=0; х= x-5=0; 7х-1,8=0; Ж: (-5; 5). x2=5; х=1,8:7; Ж: (0; 5) х=9/35; Ж: (0; 9/35).
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Қорытынды.
Рефлексия «Бағалау ағашы» стикер жабыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әр оқушының қабілетін ескере отырып, сабақта келесі саралау тәсілдерін қолданамын. 1 тапсырма «Диалог және қолдау» әдісі. Кейбір оқушыларға жан – жақты әрі нақты көмек беріп, ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын және бұл әдіс арқылы сөзбен қолдау көрсете отырып ынталандырамын. 3-тапсырма. Тапсырма біреу,алайда оны орындау үшін әр –түрлі уақыт беріледі.Ерте аяқтағандарға қосымша тапсырма беріледі. 4-тапсырма. «Нәтиже» әдісі. Берілетін тапсырма барлық оқушыларға бірдей, оқушылардан жеке нәтиже күтіледі.
|
Сабақтың барысында оқушылардың жаңа материалды меңгеруге дайындық мақсатында алдын ала даярлық тапсырмалары беріліп, кері байланысқа мадақтау қолданамын. 1-тапсырмада кері байланыс: оқушылардың ойын жинақтауға көмектесетін мұғалім бағыттаушы сұрақтар береді. 2-тапсырмада кері байланысқа дескрипторды қолдана отырып жұптар бір-бірін бағалайды. 3- тапсырма кері байланыс оқушыларға денгейлік тапсырмалар беріліп,тапсырманы орындаған оқушылардың тапсырмаларын дескриптор көмегімен тексеріп смайлитермен бағаланып отырылады 4- тапсырмада кері байланыс: «Кім жылдам» әдісін қолдану арқылы оқушылардың шапшаңдыққа баулу.
|
Денсаулық сақтау технологиялары мен қауіпсіздік сақтау ережелері нормаға сай. Оқушылардың жұмыс барысында толық жағдай жасалған. Сабақты ұйымдастыруда сынып оқушылары бір-біріне сәттілік тілейді Топқа өткен тақырыптармен байланыстырып түрлі теңдеулер беріліп сол теңдеулердің шешімдері бойынша бөлінеді 1-тапсырма. «Ойлан-жұптас бөліс» әдісін қолданамын мұнда әрбір оқушы берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс арқылы өз ойын қорытып жұп болып пікірлерімен бөліседі топпен талқылауда еркін қозғалады |
|