"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Нұресіл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Нуресиль отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жоғарғы Кеңес және 1993 жылғы Конституциялары

13.05.2019

Тақырыбы  54

 Жоғарғы Кеңес және 1993 жылғы  Конституциялары    9 сынып

Мақсаты

Оқушылар тақырып жайлы  біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтау; арқылы тәжірбиені дұрыс құруға дағдыланады

Жалпы мақсат

  •  
   

Күтілетін нәтиже

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерін практикада қолдана алады

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, Ойлан бірік. бөліс, Венн диаграмасы, Эссе

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмагны қайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар топпен ақыладасып жеке жеке сұраққа жауап береді

Түсіну

«Ойлан бірік. бөліс» арқылы  өткен  тақырыпқа шолу жасау

Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды

Қолдану

Венн  диаграммасы

Пайдалану арқылы жаңа сабақты түсінеді

Диаграмманы толтыру

Әр топ диаграммнаны толтырып тексереді

Диаграмманы толтыру арқылы тақырыптың негізгі  идеясы мен  мазмұнын ашу

Сергіту сәті

 

 

 

Талдау

Қазақстан Республикасының Конституциялары

жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану

арқылы талдау тақырыпты

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Білім туралы өз ойларын суретке салады, талдайды , түсіндіреді 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау арқылы тақырыпты талдайды

Жинақтау

Шығармашылық тапсырма  «Эссе жазу» арқылы тақырыпты жинақтау

Білім туралы топ бойынша Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды

Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу

Бағалау

Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек

Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқаша тарихы
Қазақ АКСР-нің 1926 жылғы Конституциясы
Алғашқы Қазақстан Конституциясы 1926 жылы 18  ақпанда КСРО құрыланнан кейін және 1925 жылғы РСФСР Конституциясы ескеріле отырып, ҚазАКСР Орталық Атқару Комитетінің қауылысымен түпкілікті редакцияда қабылданды, өйткені бұл кезде Қазақстан РСФСР-дың бір бөлігі еді. Бұл Негізгі заң басқару нысанын, мемлекеттік құрылысты, саяси режимді, мемлекеттік  биліктің органдары құрылымын, атқарушы-өкім беруші органдарын бекітті. Сайлау құқығының, бюджеттік құқықтық негізгі бастаулары белгіленді. Осы Конституцияға сәйкес Қазақстан РСФСР құрамындағы толық құқықты республика болып танылды.

1937 жылғы Қазақ КСР Конституциясы
Бүкілқазақ Кеңестерінің Х съезінде 1937 жылғы 26 наурызда қабылданған Қазақ КСР Конституциясы 11 тараудан және 125 баптан тұрды. Онда «КСРО Конституциясының 14-бабының шегінен тыс Қазақ КСР-і өзінің егенмендік құқықтарын толық сақтай отырып, мемлекеттік билікті дербес жүзеге асырады», - деп жазылған. 1937 жылғы Конституцияда сондай-ақ экономикалық, саяси қорғаныс,  басқа тең құқықты республикалармен ерікті бірігу, ҚазКСР келісімінсіз аумағының өзгертілмейтіні, республиканы басқару мәселелері бекітілген, сондай-ақ жоғарғы республикалық және  жергілікті өкімет органдарының, заңнамалардың орындалуын бақылау, мемлекеттік және қоғамдық тәртіпті және азаматтардың құқықтарын қорғау, салық салу т.б. мәселелер қарастырылған.  

1978 жылғы Қазақ КСР Конституциясы
ІХ шақырылған республика Жоғарғы Кеңесінің кезектен тыс VII сессиясында 1978 жылы 20 сәуірде қабылданған Қазақ КСР Конституциясы кіріспеден, 10 бөлімнен, 19 тараудан, 173 баптан тұрады. Конституцияға сәйкес бүкіл өкімет билігі жұмысшы, шаруа және еңбек интеллигенциясы таптарына жататын халықтың қолында болды. Өкімет билігі мен басқару жүйесінің үстінен Қазақ КСР Коммунистік партиясы бақылау орнатты. Республиканың экономикалық жүйесі мемлекеттік, кооперативтік-колхоздық  және кәсіподақ және басқа да ұйымдардың меншігі деп жарияланды.
1978 жылғы Конституцияда республиканың ұлттық-мемлекеттік және әкімшілік-аумақтық  құрылысы, жоғарғы және жергілікті билік пен басқару құзыреті, сайлау жүйесінің принциптері, халық депутаттарының құқықтық мәртебесі, экономикалық және әлеуметтік даму мемлекеттік жоспары институттары, мемлекеттік бюджет, сот тәртібі, төрелік соты, прокурорлық қадағалау және т.б. мәселелер қамтылды.

1990 жылдардың басында Қазақ КСР-інде, одан кейін Қазақстанда 1978 жылғы Конституцияға елеулі өзгертулер енгізген бірқатар заңдар қабылданды. «Мемлекеттік өкімет құрылымдарын жетілдіру туралы» 1990 жылғы 20 қарашадағы Заңға сәйкес Президент атқарушы және өкім етуші билік басшысы болғаны туралы ереже енгізілді, Министрлер Кеңесі Министрлер Кабинетіне өзгертілді және жергілікті өзін өзі басқару, Қазақ Кеңестік Социалистік Республикасының атауын өзгерту, ҚР азаматтығы туралы Заңдар және басқа да құжаттар қабылданды.  

 

1993 жылғы Қазақстан Республикасының Конституциясы
Тәуелсіз Қазақстанның алғашқы Конституциясы 1993 жылы 28 қаңтарда ХІІ шақырылған Қазақстан Жоғарғы Кеңесінің ІХ сессиясында қабылданды.Ол кіріспеден, 4 бөлімнен, 21 тараудан және 131 баптан тұрады. Коституция Қазақстан мемлекеттік егемендігін алған сәттен бергі көптеген құқықтық нормаларды: халықтық егемендік, мемлекет тәуелсіздігі, билікті бөлісу принципі, қазақ тілін мемлекеттік деп тану, Президентті мемлекет басшысы деп тану, сот органдары - Жоғарғы, Конституциялық және Жоғары Арбитраждық соттар және басқаларды қамтыды. 1993 жылғы Конституция негізіне парламенттік республика моделі алынды.  


1995 жылғы Қазақстан Республикасының Конституциясы
Қазақстан Республикасының қолданыстағы Конституциясы 1995 жылы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданды. Бұл күн мемлекеттік мереке - Қазақстан Республикасының Конституциясы күні болып табылады. 1998 және 2007 жылдары Конституцияға Президенттің өкілеттілігін ұлғайту жөнінде елеулі өзгерістер енгізілді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 -сынып

Қазақстан тарихы

 

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандық парламентаризм және 1995 жылғы Конституция

Сілтеме:

Видео «Конституция-мемлекет тірегі», 1993,1995 ж Конституция

Көрнекілігі

Презентация

Жалпы мақсаттар:

                 Қазақстандағы заң шығарушы орган- парламент және 1995 жылы қабылданған Конституция туралы білімдерін кеңейтеді

Оқыту  нәтижелері:

Қазақстандағы  90 жылдардың басындағы саяси ахуалға талдау жасайды

Жоғарғы Кеңес , Парламент, 1993 және 1995 жылдардағы Конституцияға салыстырмалы түрде талдау жасау арқылы сыни ойлау қабілеттерін дамытады.

Алған білімдерін өмірде қолдана алуға машықтанады, өзіндік тұжырымдарын жеткізе біледі.

Жаттығулар:

 

Блум таксономиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру.

Сыныпты 2 топқа бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру

Тест сұрақтары бойынша 

Оқушыларға  ойтүрткі жасау (миға шабуыл). Қарым-қатынасқа түсіру

Оқушылардың алдына мәселе қою. Видеокөрсетілім 2 мин

Білу.

Постер жасау, қорғау

1 топ. Сайлау туралы  жаңа кодекстің  қабылдануы

Сайлау  қарсаңындағы  саяси  партиялардың ахуалы

2 топ.Кәсіпқой парламенттің  дүниеге келуі

Қазақстан Республикасының  1995 жылғы  Конституциясы

  Жаңа тақырыптың басты мәселерін игереді.

Түсіну.

Мен саған, сен маған.

Сұрақтар қою арқылы диалогтік оқыту жүреді.

Қолдану.

 Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

 Конституция баптарымен жұмыс.

Алған білімдері бойынша қосымша құжаттармен жұмыс жасайды.

Талдау

Венн диаграммасы

1 топ. 1993 ж конституция-1995 ж конституция

2 топ. Жоғарғы Кеңес -Парламент

Салыстырады, айырмашылығын табады.

Жинақтау.

 Әр тақырыпшаға қорытынды жасау

Алған білімдерін  тұжырымдайды.

Бағалау.

 1 топ . Егер мен маслихат депутаты болсам...

2 топ. Егер мен парламент депутаты болсам...

Өзіндік пікір, көзқарасын  білдіреді.

Инсерт әдісі

БББ кестесі

Бағалау

Формативті, жиынтық

Кері байланыс

Смайликтер арқылы 

Тапсырмалар:

Тақырып бойынша мезгілнама құру

«Конституция- тәуелсіздік тірегі» тақырыбында эссе жазу

 

Оқуға арналған тапсырмалар:

Тақырыптық оқу

 

 

       

Мұғалімнің жазбалары:

І.Ұйымдастыру бөлімі.

1.Сыныпты түгендеу

2.Сыныпты 2 топқа бөлу. Конституция баптары бойынша

Президент тобы

Парламент тобы

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. Тест сұрақтары.

 

 

1 нұсқа.

1. 1992 жылдың шілдесінде Қазақстан Республикасының Заңы қабылданды:

А) «Казақ КСР-індегі шетел инвестициялар туралы» В) «Ұлттық валюта-теңгені айналымға енгізу туралы» С)  «Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдары туралы»   D) «Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігі туралы Конституциялық Заң»

2. «Қазақстан  РЕспубликасының қорғанысы мен Қарулы Күштері туралы» Қазақстан Республикасының заңы қабылданды:

А) 1991 жылдың қарашасында  В) 1992 жылдың желтоқсанында С) 1992 жылдың маусымында D) 1995 жылдың желтоқсанында

3.Тәуелсіз Қазақстанның Елтаңбасы мен Туының жаңа үлгілері қабылданды

А) 1991 жылдың қарашасында  В) 1992 жылдың желтоқсанында С) 1992 жылдың маусымында D) 1995 жылдың желтоқсанында

4.  Қазақ КСР-інің Жоғары Кеңесі жұмыс жасаған жылдар:

А) 1990 жылдың басы-1993 жылдың соңы;  В) 1991 жылдың ортасы 1993 жылдың соңы;  С) 1992 жылдың соңы 1995 жылдың басы;  Д) 1993 жылдың соңы 1996 жылдың соңы; 

5.Тәуелсіз Қазақстанның  Конституциясы қабылданды

А) 1991 жылы 23 қарашада  В) 1992 жылы 30 желтоқсанда С) 1992 жылды 30 тамызда Д) 1993 жылдың 28 қаңтарда

6. Конституция бойынша  Қазақстан Республикасы:

А)   Федеративті,  зайырлы және құқықтық мемлекет деп жарияланды;  В)  Демократиялық ,зайырлы және біртұтас мемлекет  деп жарияланды;  С) Конституциялық монархиялық және біртұтас мемлекет деп жарияланды;  Д) Демократиялық,зайырлы және конфедерациялық мемлекет деп жарияланды;

7. 1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституциядағы орыс  тілінің мәртебесі:

А) Ұлтаралық тіл В) Халықаралық тіл С) Мемлекетаралық тіл D) Мемлекеттік тіл

8. 1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституция бойынша  Қазақстан халқының атынан билік жүргізе алады:

А) Халық және Жоғарғы Кеңес;  В) Жоғарғы Кеңес және Халық,  С) Жоғарғы Кеңес және Президент;  Д) Президент және Мәжіліс;

9.1993 жылдың қарашасының соңына дейін  өзін-өзі таратқан кеңестердің саны:

А) 300-ге жуық;  В) 200-ге жуық;  С) 100-ге жуық,  Д) 150-ге жуық;

10.1993 жылдың 13 желтоқсанында Жоғарғы Кеңестің таратылғанын ресми түрде жариялаған

А) Д.Қонаев В) С.Әбділдин С) Ұ.Қараманов D) Ә.Қажгелдин

2 нұсқа.

1. 1992 жылдың шілдесінде Қазақстан Республикасының Заңы қабылданды:

А)  «Қазақстан Республикасының ішкі істері әскерлері туралы»  В) «Ұлттық валюта-теңгені айналымға енгізу туралы» С)  «Казақстан Республикасындағы жекешелендіру туралы» D) «Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігі туралы Конституциялық Заң»

2. «Қазақстан Республикасының Конституциялық  сотын сайлау туралы»  Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің қаулысы жарыққа шықты:

А) 1991 жылы 23 қарашада  В) 1992 жылы  2 шілдеде  С) 1992 жылды 30 тамызда Д) 1993 жылдың 28 қаңтарда

3.Тәуелсіз Қазақстанның Әнұранының жаңа мәтіні қабылданды

А) 1991 жылдың қарашасында  В) 1992 жылдың желтоқсанында С) 1992 жылдың маусымында D) 1993 жылдың желтоқсанында

4.Өзі өмір сүрген 4 жылға жуық уақыт ішінде Жоғарғы Кеңес  қабылдаған  маңызды құжаттар мен заңдар саны:

А) 200-ге жуық;  В) 250-ден астам;  С) 500-ге жуық,  Д) 450-ден астам;

5.1993 жылы 28 қаңтарда қабылданған Қазақстанның тұңғыш конституциясы:

А) 4 бөлім, 21 тарау, 131 бапты біріктірді;   В) 9 бөлім 21 тарау 98 бапты біріктірді;  С) 5 бөлім 25 тарау 135 бапты біріктірді;  Д) 6 бөлім 21 тарау 130 бапты біріктірді;

6.1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституциядағы қазақ тілінің мәртебесі:

А) Ұлтаралық тіл В) Халықаралық тіл С) Мемлекетаралық тіл D) Мемлекеттік тіл

7. 1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституция бойынша республикадағы биліктің қайнар көзі:

А) Халық В) Шекарасы С) Табиғи байлығы D) Мемлекеттік тілі

8.Қазақстанда жергілікті кеңестер өзін-өзі тарата бастады

А) 1991 жылдың жазында  В) 1992 жылдың қысында С) 1992 жылдың мамырында Д) 1993 жылдың  күзінде

9.1993 жылы өзін өзі таратқан алғашқы кеңес:

А) Алтаты қалалық кеңесі;  В) Алатау аудандық кеңесі;  С)  Семей облыстық кеңесі;  Д)  Ақмола облыстық кеңесі;

10.Қазақстанда Жоғарғы Кеңес ресми түрде таратылды

А) 1991 жылдың 30 тамызында  В) 1992 жылдың қысында С) 1992 жылдың 23 мамырында D) 1993 жылдың 13 желтоқсанында

ІІІ. Оқушыларға  ойтүрткі жасау (миға шабуыл). Қарым-қатынасқа түсіру

Видеокөрсетілім.Конституция- мемлекет  тірегі

ІҮ.Блум таксономиясы. «Білу»

Постер жасау, қорғау

1 топ. Сайлау туралы  жаңа кодекстің  қабылдануы

Сайлау  қарсаңындағы  саяси  партиялардың ахуалы

2 топ.Кәсіпқой парламенттің  дүниеге келуі

Қазақстан Республикасының  1995 жылғы  Конституциясы

Ү. Блум таксономиясы. «Түсіну»

Мен саған, сен маған.

Оқушылар жаңа игерген білімдері ойынша екі топ бір-біріне 3 сұрақ жазылған  қағазды тастайды. Сұрақтарға жауап береді.

ҮІ. Блум таксономиясы.  «Қолдану»

 Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

 Конституция баптарымен жұмыс.

1. Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

1 бөлім

Жалпы ережелер

1-9 бап

2 бөлім

Адам және азамат                                           

10-39 бап

3 бөлім

Президент

40-48 бап

4 бөлім

Парламент

49-63 бап

5 бөлім

Үкімет

64-70 бап

 6 бөлім

Конституциялық Кеңес

71-74 бап

7 бөлім

Соттар  және  сот төрелігі                           

75-84 бап

8 бөлім

Жергілікті  мемлекеттік  басқару     және  өзін-өзі басқару                            

85-89 бап

9 бөлім

Қорытынды  және  өтпелі  ережелер

90-98 бап

 

2. Конституция баптарымен жұмыс. Әр бөлім бойынша 3  құқықты табу

Жеке құқықтар мен бостандықтар

Экономикалық және әлеуметтік құқықтар мен бостандықтар

Саяси құқықтар мен бостандықтар

ҮІІ.Блум таксономиясы. «Талдау»

Венн диаграммасы

 

1995 ж конституция

1993 ж конституция

1 топ.

 

 

 

 

 

 

Парламент

Жоғарғы Кеңес

2 топ.

 

 

 

 

 

ҮІІІ. Блум таксоноиясы. «Жинақтау»

 Әр тақырыпшаға қорытынды жасау

1 топ. Сайлау туралы  жаңа кодекстің  қабылдануы

Сайлау  қарсаңындағы  саяси  партиялардың ахуалы

2 топ.Кәсіпқой парламенттің  дүниеге келуі

Қазақстан Республикасының  1995 жылғы  Конституциясы

ІХ. Блум таксономиясы. «Бағалау».

1 топ . Егер мен маслихат депутаты болсам...

2 топ. Егер мен парламент депутаты болсам...

Х. Қорытынды. Инсерт әдісі

Білемін

Білдім

Білгім келеді

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІ.Үй тапсырмасы.

Тақырып бойынша мезгілнама құру

«Конституция- тәуелсіздік тірегі» тақырыбында эссе жазу

ХІІ.Бағалау

    Бағалау критерийі

1. Тапсырманы  толық, дұрыс орындау.

2. Талқылауға қатысу, өзіндік пікірін қосу.

3. Берген  дәйектерінің дұрыс, қисынды  болуы (сыни ойлауының қалыптасуы).

 

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша бағасы

Жаңа сабақ бойынша бағасы

Қорытынды баға

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

ХІІІ.Кері байланыс. Смайликтер арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 нұсқа.

1. 1992 жылдың шілдесінде Қазақстан Республикасының Заңы қабылданды:

А) «Казақ КСР-індегі шетел инвестициялар туралы» В) «Ұлттық валюта-теңгені айналымға енгізу туралы» С) «Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдары туралы»   D) «Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігі туралы Конституциялық Заң»

2. «Қазақстан  Республикасының қорғанысы мен Қарулы Күштері туралы» Қазақстан Республикасының заңы қабылданды:

А) 1991 жылдың қарашасында                                               В) 1992 жылдың   желтоқсанында                             С) 1992 жылдың маусымында                                                D) 1995 жылдың желтоқсанында

3.Тәуелсіз Қазақстанның Елтаңбасы мен Туының жаңа үлгілері қабылданды

А) 1991 жылдың қарашасында                                В) 1992 жылдың желтоқсанында                                           С) 1992 жылдың маусымында                                 D) 1995 жылдың желтоқсанында

4.  Қазақ КСР-інің Жоғары Кеңесі жұмыс жасаған жылдар:

А) 1990 жылдың басы – 1993 жылдың соңы;                                В) 1991 жылдың ортасы 1993 жылдың соңы;  С) 1992 жылдың соңы 1995 жылдың басы;                                   Д) 1993 жылдың соңы 1996 жылдың соңы; 

5.Тәуелсіз Қазақстанның тұңғыш  Конституциясы қабылданды

А) 1991 жылы 23 қарашада                                 В) 1992 жылы 30 желтоқсанда                                                     С) 1992 жылды 30 тамызда                                Д) 1993 жылдың 28 қаңтарында

6. Конституция бойынша  Қазақстан Республикасы:

А)   Федеративті,  зайырлы және құқықтық мемлекет деп жарияланды;  В) Демократиялық, зайырлы және біртұтас мемлекет деп жарияланды;    С) Конституциялық монархиялық және біртұтас мемлекет деп жарияланды;  Д) Демократиялық,зайырлы және конфедерациялық мемлекет деп жарияланды;

7. 1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституциядағы орыс  тілінің мәртебесі:

А) Ұлтаралық тіл;      В) Халықаралық тіл        С) Мемлекетаралық тіл            D) Мемлекеттік тіл

8. 1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституция бойынша  Қазақстан халқының атынан билік жүргізе алады:

А) Халық және Жоғарғы Кеңес;                      В) Жоғарғы Кеңес және Халық,                                                     С) Жоғарғы Кеңес және Президент;               Д) Президент және Мәжіліс;

9.1993 жылдың қарашасының соңына дейін  өзін-өзі таратқан кеңестердің саны:

А) 300 –ге жуық     В) 200-ге жуық;         С) 100-ге жуық,        Д) 150-ге жуық;

10.1993 жылдың 13 желтоқсанында Жоғарғы Кеңестің таратылғанын ресми түрде жариялаған

А) Д.Қонаев           В) С. Әбдилдин т     С) Ұ.Қараманов           D) Ә.Қажгелдин

 

 __________________________________________________________________________________________

2 нұсқа.

1. 1992 жылдың шілдесінде Қазақстан Республикасының Заңы қабылданды:

А) «Қазақстан Республикасының ішкі істері әскерлері туралы»  В) «Ұлттық валюта-теңгені айналымға енгізу туралы» С)  «Казақстан Республикасындағы жекешелендіру туралы» D) «Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігі туралы Конституциялық Заң»

2. «Қазақстан Республикасының Конституциялық  сотын сайлау туралы»  Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің қаулысы жарыққа шықты:

А) 1991 жылы 23 қарашада  В) 1992 жылы шілдеде  С) 1992 жылды 30 тамызда Д) 1993 жылдың 28 қаңтарда

3.Тәуелсіз Қазақстанның Әнұранының жаңа мәтіні қабылданды

А) 1991 жылдың қарашасында  В) 1992 жылдың желтоқсанында  С) 1992 жылдың маусымында D) 1993 жылдың желтоқсанында

4.Өзі өмір сүрген 4 жылға жуық уақыт ішінде Жоғарғы Кеңес  қабылдаған  маңызды құжаттар мен заңдар саны:

А) 200-ге жуық;      В) 250 –ден астам     С) 500-ге жуық,    Д) 450-ден астам;

5.1993 жылы 28 қаңтарда қабылданған Қазақстанның тұңғыш конституциясы:

А) 4 бөлім, 21 тарау, 131 бапты біріктірді   В) 9 бөлім 21 тарау 98 бапты біріктірді;  С) 5 бөлім 25 тарау 135 бапты біріктірді;  Д) 6 бөлім 21 тарау 130 бапты біріктірді;

6.1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституциядағы қазақ тілінің мәртебесі:

А) Ұлтаралық тіл      В) Халықаралық тіл        С) Мемлекетаралық тіл         Д) Мемлекеттік тіл

7. 1993 жылдың 28 қаңтарында қабылданған Конституция бойынша республикадағы биліктің қайнар көзі:

А) Халық   В) Шекарасы      С) Табиғи байлығы       D) Мемлекеттік тілі

8.Қазақстанда жергілікті кеңестер өзін-өзі тарата бастады

А) 1991 жылдың жазында  В) 1992 жылдың қысында С) 1992 жылдың мамырында Д) 1993 жылдың күзінде

9.1993 жылы өзін өзі таратқан алғашқы кеңес:

А) Алтаты қалалық кеңесі;  В) Алатау аудандық кеңесі;  С)  Семей облыстық кеңесі;  Д)  Ақмола облыстық кеңесі;

10.Қазақстанда Жоғарғы Кеңес ресми түрде таратылды

А) 1991 жылдың 30 тамызында  В) 1992 жылдың қысында  С) 1992 жылдың 23 мамырынд   Д) 1993 жылдың 13 желтоқсан

1. Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

1 бөлім

 

1-9 бап

2 бөлім

                            

10-39 бап

3 бөлім

 

40-48 бап

4 бөлім

 

49-63 бап

5 бөлім

 

64-70 бап

 6 бөлім

 

71-74 бап

7 бөлім

                          

75-84 бап

8 бөлім

                           

85-89 бап

9 бөлім

 

90-98 бап

 

 

 

 

1. Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

1 бөлім

 

1-9 бап

2 бөлім

                            

10-39 бап

3 бөлім

 

40-48 бап

4 бөлім

 

49-63 бап

5 бөлім

 

64-70 бап

 6 бөлім

 

71-74 бап

7 бөлім

                          

75-84 бап

8 бөлім

                           

85-89 бап

9 бөлім

 

90-98 бап

 

 

1. Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

1 бөлім

 

1-9 бап

2 бөлім

                            

10-39 бап

3 бөлім

 

40-48 бап

4 бөлім

 

49-63 бап

5 бөлім

 

64-70 бап

 6 бөлім

 

71-74 бап

7 бөлім

                          

75-84 бап

8 бөлім

                           

85-89 бап

9 бөлім

 

90-98 бап

 

 

1. Сәйкестендіру. Конституция бөлімдері

1 бөлім

 

1-9 бап

2 бөлім

                            

10-39 бап

3 бөлім

 

40-48 бап

4 бөлім

 

49-63 бап

5 бөлім

 

64-70 бап

 6 бөлім

 

71-74 бап

7 бөлім

                          

75-84 бап

8 бөлім

                           

85-89 бап

9 бөлім

 

90-98 бап

 

 

2. Конституция баптарымен жұмыс. Әр бөлім бойынша 3  құқықты табу

Жеке құқықтар мен бостандықтар

Экономикалық және әлеуметтік құқықтар мен бостандықтар

Саяси құқықтар мен бостандықтар

ҮІІ.Блум таксономиясы. «Талдау»

Венн диаграммасы

 

1995 ж конституция

1993 ж конституция

1 топ.

 

 

 

 

 

 

Парламент

Жоғарғы Кеңес

2 топ.

 

 

 

 

 

ҮІІІ. Блум таксоноиясы. «Жинақтау»

 Әр тақырыпшаға қорытынды жасау

1 топ. Сайлау туралы  жаңа кодекстің  қабылдануы

Сайлау  қарсаңындағы  саяси  партиялардың ахуалы

2 топ.Кәсіпқой парламенттің  дүниеге келуі

Қазақстан Республикасының  1995 жылғы  Конституциясы

ІХ. Блум таксономиясы. «Бағалау».

1 топ . Егер мен маслихат депутаты болсам...

2 топ. Егер мен парламент депутаты болсам...

 

 

 

Х. Қорытынды. Инсерт әдісі

Білемін

Білдім

Білгім келеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша бағасы

Жаңа сабақ бойынша бағасы

Қорытынды баға

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

ХІІІ.Кері байланыс. Смайликтер арқылы

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша бағасы

Жаңа сабақ бойынша бағасы

Қорытынды баға

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша бағасы

Жаңа сабақ бойынша бағасы

Қорытынды баға

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша бағасы

Жаңа сабақ бойынша бағасы

Қорытынды баға

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша бағасы

Жаңа сабақ бойынша бағасы

Қорытынды баға

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  28

Иран.Ауғанстан

Мақсаты

Тақырыптың  мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге  мүмкіндік беру. Тақырыптың идеясындағы  мәселелерді  жан –жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу.

Жалпы мақсат

  •  

Күтілетін нәтиже

Оқушылар Иран мен Ауғанстантуралыоқып үйренеді. Тақырыпттағы негізгі деректермен таныса отырып тақырыптытүсінеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Инсерт, Сөздер банкісі, Ыстық орындықі, Кім шапшаң

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар 

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушы  берген тапсырманы орындау

Түсіну

«Инсерт » әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу

 

Интербелсенді  тақтада берілген   слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ  берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек.   Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану

«Иран  мен Ауғаныстан»  туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану

 

Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бүл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып тақырыпты  аша білді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

«Ыстық орындық» арқылы тақырыпты талдау

Тақырып жарысы

Әр топтан ортаға оқушы шығып  өз ойларын бүгінгі сабақ жайлы айтып кетулерін тапсырдым. Ол үшін слайдта көрсетілген суреттер мен арнайы тапсырмалар таратып беру керек.  Тақырып алған топтар сол тақырыпшаны оқып шығады. Оқушы өздеріне берілген тапсырманы   1 минутта тақтада айтып- түсіндіріп береді

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.

Оқып біткен соң әр топтан оқушы ортаға ыстық орындыққа отырып  Отаным жайлы сөйлеп не түсінгенін айтады. Бірін – бірі тыңдайды. Әр топтан сөйлеген ортаға шығып оқушыны сол топтың оқушысы толықтырады.

Жинақтау

Кім  шапшаң ойыны  арқылы  сабақты  жинақтайды

Сұрақ-жауау

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі

Топтар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

ББҮ кестесі

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

         

 

                               Дүние жүзі тарихынан тест сұрақтары    9 сынып

________________________________________________________________________
1.Бірінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін бейбіт конференция болған жер :
    А)Лондон.                   В)Рим.                             С)Берлин.              Д)Женева.         Е)Париж.  
2.1919ж.Париж бейбіт конференциясында жетекші рольді атқармаған қайраткер:
      А)Орландо.          В)Д.Клемансо.         С)Вильсон.        Д)Л.Джордж.      Е)Людендорф.
3.1919ж.Герман отарларын бөлісуге қатысқан елдер:
       А)Франция,Англия,Жапония.
       В)Франция,Англия,Туркия.
       С)Англия,Япония,Чехославакия.
       Д)Греция,Италия,Дания.
       Е)АҚШ,Венгрия,Польша.
4.1919жылы 18 қантарда Париж қаласында шақырылған бітім конференциясында қаралған  негізгі мәселе:
     А)Жаңа соғысқа дайындалу.
     В)Германиямен бітім шартын дайындау.
     С)Германияның қауіпсіздігіне кепілдік беру.
     Д)Қиыр Шығыс мәселесі.
     Е)Әлемдік экономикалық дағдарыстің алдың алу.
5.Париж бітім конференциясының жұмысы қашан басталды:
     А)11қараша  1918ж.                 В)18қаңтар 1919ж.           С)23наурыз 1919ж.
     Д)28маусым 1919ж.                 Е)11тамыз 1919ж.
6.1919жылы  Париж конференциясына қатыспаған ел:
     А)Бельгия. В)Италия. С)Кеңестік Ресей. Д)Ұлыбритания. Е)Жапония.
7.Париж конференциясыда бекітілген мандаттық жүйенің мәні:
      А)Отарларды ашық түрде басып алу.
      В)Отарларға қамқорлық орнату. 
      С)Отарларға мемлекеттік тәуелсіздігін беру.
      Д)Отарларға дербес сыртқы саясат жүргізу құқығын беру.
      Е)Германияның өз отарларына  үстемдігін сақтап қалуы.
8.Версаль бейбіт келісіміне қол қойылды:
       А)1918ж. 10мамырда.            В)1924ж. 5қантарда.                     С)1919ж.28маусымда.
      Д)1920ж. 16тамызда.              Е)1922ж. 7қазан.
9.Версаль бітім шарты жасаған қала:
      А)Лондон.              В)Рим.           С)Париж.            Д)Женева.              Е)Токио.
10.Версаль  жүйесі  дегеніміз  не:
        А)Еропа елдері арасындағы саудада мейлінше қолайлы тәртіп орнату.
        В)Консервативті ұйымдардың қызметін үйлестіру.
        С)Әскери қақтығыстарды реттеу механизмі.

        Д)Метрономияның бұрынғы отар елдермен келісім жүйесі.
        Е)Германиямен  және оның бұрынғы одақтастарымен келісім жүйесі.
11.Версаль шарты бойынша Германияның Данияға қайтарылған жерлері:
       А)Эльзас және Лотарингия.
       В)Прусия мен Померани бөліктері.
       С)Солтүстік Шлезвиг.
       Д)Эйнеп,Мальмеди және Морене округтері.
       Е)Мемель.

12.Версаль конференциясының қорытындысы бойынша 1919жылы Англия қай елге мандаттық  алды:
       А)Сирия,Ливанға. 
      В)Палестина,Трансиордания,Ирак және Танганикаға.
      С)Оңтүстік  Сахалинге.
      Д)Куба мен Яваға.
      Е)Марина,Каролин,Маршалл аралдарына.
13.Версаль шарты бойынша Англия қандай елдермен мандаттық алды:
     А)Корея мен Үндіқытай.
     В)Тунис пен Алжир.
     С)Сирия мен Ливан.
     Д)Палестина мен Ирак.
     Е)Египет пен Сирия.
14.Бірінші дүниежүзілік соғысқа жеңген,Версаль бейбіт шартына қол қоюдан бас тартқан    мемлекет.
     А)Франция.          В)АҚШ.         С)Ұлыбритания.           Д)Италия.         Е)Жапония.
15.Ұлтар Лигасының құрылған жылы.
     А)1914ж.               В)1921ж.           С)1918ж.                   Д)1919ж.        Е)1920ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Жаңа тақырыпқа байланысты даталар жазылады. Осы даталарға бүгінгі сабақта білгендерін айтып шығады.

1951 жылы 29 сәуірде Иранда
 1953 жылы  19 тамызда
 1962  жылы
 1979 жылы ақпанда
 1980-1988  жылдары
 1999  жылдан бастап
 2010-2012  жылдары
 1978 жылғы сәуірде Ауғанстанда
 1947 жылыдан
 1979  жыл ол
 1979 -1989 жылдары

1989 жылы 15 ақпанда

2001 жылы желтоқсанда

2009 жылы
 

 

 

 

 

Жаңа тақырыпқа байланысты даталар жазылады. Осы даталарға бүгінгі сабақта білгендерін айтып шығады.

1951 жылы 29 сәуірде Иранда
 1953 жылы  19 тамызда
 1962  жылы
 1979 жылы ақпанда
 1980-1988  жылдары
 1999  жылдан бастап
 2010-2012  жылдары
 1978 жылғы сәуірде Ауғанстанда
 1947 жылыдан
 1979  жыл ол
 1979 -1989 жылдары

1989 жылы 15 ақпанда

2001 жылы желтоқсанда

2009 жылы
 

 

 

 

 

 

 

 

Тарихи басқатырма

 

ЫАҚТЙ -

АНЖПО –

ҚЗАНТСҚА –

ТГАЕРНАНИ –

НАУАСҒНТА

БКАУ –

РНАИ  -

 

 

 

 

 

 

 

Тарихи басқатырма

 

ЫАҚТЙ -

АНЖПО –

ҚЗАНТСҚА –

ТГАЕРНАНИ –

НАУАСҒНТА

БКАУ –

РНАИ  -

 

 

 

 

 

 

 

Тарихи басқатырма

 

ЫАҚТЙ -

АНЖПО –

ҚЗАНТСҚА –

ТГАЕРНАНИ –

НАУАСҒНТА

БКАУ –

РНАИ  -

 

 

 

 

 

Тақырыбы

Демократиялық үдерістердің одан әрі дамуы

Мақсаты

Тақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы автордың ойына өзінше ой қосу арқылы пікір айтуға машықтанады

Жалпы мақсат

  •  

Күтілетін нәтиже

Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, Композициялық талдау, Венн  диаграммасы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

Тренинг

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

Топқа бөлу (Мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)

Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмагны қайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар топпен ақыладасып жеке жеке сұраққа жауап береді

Түсіну

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі  бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады

Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді

Қолдану

  • тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру

арқылы сабақтықолдану

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы  жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін   қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Сергіту сәті

«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Венн  диаграмманы  тапсырма  мақсатында қолдану

Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны  неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді - өз бағасын береді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Жинақтау

 Жаттығу жұмыстары

Топ бойынша тапсырмалар орындау

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды

Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Топтастыру стратегиясы

 

Батыс европа елдері

 Орта Азия елдері

        Латын Америкасы елдері

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 13.05.2019 14:30
Құрылған күні: 13.05.2019 14:32

Текст